Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2020.08.19. 07:34 Anitja

10 éve már...

2010 augusztusában nyitottam meg ezt a blogot egy bemutatkozó poszttal. Utána ahogy időm - és a Gyerekek :) - engedtek írtam, főleg az otthoni jógázásról, azt szem előtt tartva hogyan tudsz otthon gyakorolni, fejlődni, a saját tempódban, meghitt körülmények között.

Már 10 éve...

Azóta a blogszerkesztő számlálója szerint közel 38 ezren látogattatok el az oldalamra, ki ezt, ki azt keresve.

Én is otthoni jógázó vagyok, mindig is az voltam, már kislányként is amikor a Weninger Antal Jóga című sorozatát néztem a TV-ben, vagy amikor Swami Maheshwarananda Jóga című könyvéből csináltam a szobámban a gyakorlatokat.

Manapság az internet segítségével, és a kialakult helyzetnek köszönhetően az online, otthoni jógázás nem idegen fogalom.

Március óta velük gyakorlok:

Töretlenül csinálják a Sivananda jógafoglalkozásokat, amelyeket ingyenesen élőben lehet követni a Youtube-on. Minden tiszteletem az Övék!  EZ a csatornájuk ahova fel lehet iratkozni, és értesülni az újabb feltöltött videókról.

Gyakorlásom alatt pedig mai napig jegyzetelek, nem magamért jógázok, tanulok, mert a tanulás örökké tart :)

Én pedig ITT tartom az élő Sivananda jógaórákat továbbra is minden szombaton.

A jóga az ami mindig megnyugtatott. Olyan ez, mintha egy csiga lennék ami néha behúzódik a házába, vagy egy takaró alá bebújni, és meghitt állapotba kerülni önmagammal, és nem csak a testemmel, a gondolataimmal, és az érzéseimmel is, így megtapasztalva a teljességet, a tökéletességet. Nem csoda, hogy a jógára fűztem fel az életemet, ráadásul a jógának köszönhetem azt is, hogy megtaláltam életem szerelmét.

Om Namah Sivaya 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr116129040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása