Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2018.10.25. 13:55 Anitja

Sivananda Jóga a Balaton-felvidéken

Ezentúl elérhető vagyok a Balaton északi partján! 

Kezdő jógatanfolyam - 8 alkalmas tanfolyam, 8 héten keresztül heti egy alkalommal. Az órákon lépésről lépésre elsajátíthatod a jóga alapjait elméleti és gyakorlati szinten. A tanfolyam csak megfelelő létszám esetén indul!

Általános jógafoglalkozás - a kezdő tanfolyamot követően itt tudsz tovább gyakorolni velem, illetve ha jógáztál már, esetleg gyakorlott jógázó vagy, ide bármikor csatlakozhatsz.

Nyugdíjas jóga - szintén a kezdő tanfolyamot követően, vagy ha már jógáztál, és idősebb vagy, esetleg krónikus betegségben szenvedsz, ide várlak. Ezen az órán könnyített, és lassabb gyakorlatokat végzünk. Csatlakozni itt is bármikor lehet.

Kismama jóga - specifikusan kismamáknak tartott jógaóra gátizomtornával, könnyed, lazító gyakorlatokkal. A jógaórák látogatását a 14. héttől javaslom, egészen addig amíg jól esik.

Baba-Mama jóga - Ezen a foglalkozáson együtt jógázunk a Kisbabánkkal. Babamasszázst, babamozgatást, illetve ászanákat gyakorolunk. Várlak Titeket a gyermekágyas idő letelte után, egészen addig amíg Babád nem túl mozgékony.

Gyermek jóga - Játékos jógaórák gyerekekkel. 

Jógahétvége - igény szerint, és megfelelő szállás esetén. 

 

       MINDEN FOGLALKOZÁS TARTALMAZ:

   RELAXÁCIÓT AZ ÓRA ELEJÉN ÉS VÉGÉN

   BEMELEGÍTŐ GYAKORLATOKAT:

  • szemtorna
  • nyakgyakorlatok
  • napüdvözlet

   LÉGZŐGYAKORLATOKAT

  ÁSZANÁKAT 

INDIAI ÉNEKEKET

Várlak szeretettel!

 

Amit kérlek hozz Magaddal:

- jógaszőnyeg vagy polifoam

- pléd vagy törölköző

- szabad mozgást biztosító ruha: lehetőség szerint a gyakorlatokat mezítláb végezzük, de azért zoknira a relaxáció alatt szükség van (a testhőmérséklet csökken a lazult állapotban). A hosszú nadrág előnyösebb, mert nem tapad a láb bizonyos gyakorlatoknál (javaslom a gumis szárút, mert így fordított testhelyzetekben nem csúszik vissza a nadrág a lábadon). Ugyanez vonatkozik a felsőrészre is, legjobb egy feszesebb póló, vagy olyan felső ami betűrhető a nadrágba (ugyanaz a helyzet mint a nadrágnál: a fordított testhelyzeteknél ne csússzon vissza)

Tanács hosszú hajhoz: a jógázáshoz a legkényelmesebb ha egyszerűen befonod a hajad egy copfba (a csatok, gumik a tarkónál zavarhatnak a hátonfekvő gyakorlatokban, és a relaxációban)

 

Ahhoz, hogy jól érezd Magad, kérlek ne egyél közvetlenül jóga előtt, és inni is csak keveset igyál (teli gyomorral kellemetlen jógázni, és a legtöbb ászana nem is kivitelezhető úgy)!

 

A FOGLALKOZÁSOK 90 PERCESEK (kivétel a Baba-Mama jóga, az csak 60 perces)!

...ha kérdésed van, írj bizalommal: anitja75@gmail.com

Om Namah Sivaya ✿

 

profil.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr5114271061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.