Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2017.11.23. 12:53 Anitja

A Jógaszőnyeg

A napokban kaptam amerikából egy jógamatrac teszt ajánlást, nagyon alapos, és részletes kidolgozás. Ajánlom én is elolvasásra, ITT találhatjátok.

A mindennapi jóga gyakorlásának valóban fontos kérdése az, hogy min jógázunk, inspirált is ez a cikk arra, hogy megírjam az én jógaszőnyeg tapasztalataimat:

Egy régi és nagyon speciális matracom van, ugyanis hajtogatható:

p1030242.JPGp1030243.JPGp1030244.JPGp1030246.JPGp1030247.JPGp1030249.JPGp1030251.JPG

Ezt fontosnak tartom, mert bizonyos ászanák, például a fejenállás vastagabb matracot igényel, legalábbis tovább tudok az ászanában tartózkodni ha kényelmesebb.

Annak idején (kb. 15 éve) egy magyarországi polifoam gyár mintaboltjában vettem, azóta használom, és viszem magammal mindenhova: Máltára vagy az Azori szigetekre is.

Könnyen tárolható:

p1030241.JPG

A legnagyobb kárt a gyerekeink tették benne :) a jóga gyakorlásom nem. Sokszor mostam ki mosógépben is minden probléma nélkül.

Tehát ez a jógaszőnyegem története.

Om Namah Sivaya ✿

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr8713354961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása