Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2017.10.02. 14:17 Anitja

Újra itt...

Címkék: blog folytatás újra

Több mint két éve írtam ide utoljára...

Csináltam annak idején egy szavazást, amiben eldönthettétek melyik felület tetszik jobban, hol szerettek inkább olvasni, a régi blogomban, vagyis itt, vagy az újban. A túlnyomó többség erre szavazott, vagyis, hogy itt folytassam a blogot.

Megmondom őszintén technikai problémáim voltak az oldallal, az új helyre meg azért mentem mert oda tudtam átköltöztetni a blogomat, sajnos ahova igazán szerettem volna, nem sikerült.

Most úgy döntöttem visszatérek ide, egyrészt, mert Ti is ezt szeretnétek, másrészt, mert elleptek a reklámok az oldalon...

Igyekszem ide átpakolni a posztokat, már amennyire az időm engedi négy kiscsoda mellett, és mindjárt kezdem is egy új bejegyzéssel, a remélem számotokra is hasznos "Titkos" kéztartásaimmal

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr7812918977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása