Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2017.10.02. 14:43 Anitja

"Titkos" kéztartások

Címkék: saját kéztartás

A kéztartások alatt a jógában alapvetően a mudrákat értjük, itt olvashattok róluk részletesen. Azonban én most szeretnék megosztani Veletek két saját kéztartást amit beilleszthettek az otthoni jógázásotokba.

Az első egy lazító, befelé figyelő, és meditáló kéztartás, amelyet akár meditációs ülésben, vagy bizonyos gyakorlatokhoz (például a hátunkon gördülés) egyfajta lábat átkulcsoló kéztartás.

 keztartas2.jpg

Az egyik kezünk (én jobb kezes vagyok, ezért azt) ujjait a másik kezünkkel finoman átfogjuk. Ezt a kéztartást ösztönösen, már egész fiatalon fejlesztettem ki, segített a megnyugvásban, és a koncentrálásban is.

 

A második pedig egy egyensúlyozásban segítő kéztartás, amely gyakorlatilag egy "önmagamba való kapaszkodás" is. Ugyanis a hüvelykujjammal a másik kézfejeimbe "kapaszkodok".

 p1030196.JPG

Ezt a kéztartást faállásnál mindig szoktam alkalmazni, csodásan segít kitartani a pozíciót.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr1312919027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása