Bejegyzések

Facebook oldaldoboz

2010.08.19. 08:24 Anitja

Üdvözöllek! Om Namah Sivaya!



Éri Anita vagyok, Sivananda Jógaoktató.
Jógaoktatói oklevelemet 2005-ben a Sivananda Jógaközpontban vettem át, azt megelőző években pedig az Egészségügyi Továbbképző Intézetnél vizsgáztam le sikeresen egészségügyi és természetgyógyászati modulokból.

Megszerzett tudásomat tovább bővítettem a Sivananda központ Rádzsa- ; Meditációs- és Haladó tanfolyamain, miközben párhuzamosan a Tan Kapuja Buddhista Főiskolán tanultam tovább vallásbölcseleti szakon. A buddhizmuson belül főleg a Zen buddhizmussal és meditációval foglalkoztam. A főiskolán ismertem meg a Zen tanítóm személyében, a mesteremet, és egyben gyermekeim Édesapját.

2007-ben megszületett első fiúnk Noel, 2009-ben egyetlen lányunk Natasa, 2013-ban a második kisfiúnk Noé, 2016-ban pedig harmadik kisfiúnk Némó.

Bár tanulmányaim
at felfüggesztettem a főiskolán gyermekeink érkezésekor, a  jógaoktatást folytattam kiterjesztve óráimat specifikusan kismamák számára is az Asram; az Anahita; és a Sivananda Jógaközpontokban. Főleg kezdő-, és középhaladó jógatanfolyamokat tartottam, kismama jógaórákat, illetve általános jógafoglalkozást, melyeken a gyakorlati részt elmélettel egyaránt kiegészítettem.

2010 óta vándorló életet élünk, és online tanítunk az internet segítségével. Én speciálisan az otthoni jógázást támogatom magyar és angol nyelvű blogjaimmal, illetve néha publikálok amerikai természetgyógyász magazinokban is.

Az életünkről pedig itt vezetek blogot 2014 óta: http://anitjalife.blogspot.hu/

Frissítés: 2017.10.04.

 

Egy Sivananda jógaóra az alábbiakból épül fel:
-relaxáció az óra elején és végén
-bemelegítő gyakorlatok
-légzőgyakorlatok
-ászanák


Ha kérdésed van:
anitja75@gmail.com

 

Anitja = अनित्य Szanszkrit szó, jelentése: állandótlanság; múlandóság; nem állandó; folyton változó; elmúló és megújuló, átalakuló.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anitja.blog.hu/api/trackback/id/tr282232328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása